НОВИНИ

BMW България с информационна кампания за сервизни акции

20 Юли 2021 • НОВИНИ • Автор: Йордан Луканов
BMW България с информационна кампания за сервизни акции

Подобренията на автомобили от серийното производство или сервизните акции са мерки, свързани с отклонения при проектирането или производството, които могат да окажат влияние върху безопасността при експлоатация или върху качеството на автомобила. При новите модели на BMW уведомлението за сервизни акции става съвсем лесно благодарение на системата ConnectedDrive, чрез която собствениците получават съобщение за необходимостта от посещение на сервиз в удобно за тях време директно в автомобила си или чрез апликацията My BMW.

При моделите, които не са оборудвани с услугите за свързаност на марката обаче това не се случва толкова лесно. Досега те можеха да се информират за активни кампании единствено при посещение в оторизиран сервиз на марката.

BMW традиционно отдава изключително голямо значение на качеството и безопасността на своите продукти. Ето защо BMW България стартира информационна кампания за подобни сервизни акции.

В първия етап, за наличието на технически кампании свързани с безопасността, са проверени над 3700 уникални VIN номера. Собствениците на автомобили, включени в сервизни акции свързани с безопасността вече са поканени да посетят оторизиран сервиз в удобно за тях време, за да бъдат извършени необходимите дейности, напълно безплатно.

„Качеството и безопасността са мисия за BMW. За това и заедно с нашите партньори от оторизираните сервизи постоянно разширяваме възможностите за достъп до висококачествено обслужване на нашите клиенти, независимо от модела и възрастта на притежаваните от тях автомобили.“, коментира Кирил Бижев, мениджър Следпродажбено обслужване в BMW България и допълни: „В този процес важна роля имат програмата ни за свързаност BMW ConnectedDrive и апликацията My BMW. Настоящата кампания, създава допълнителна възможност за проследяване на тази важна информация за собствениците на автомобили с BMW и MINI без значение от възрастта и нивото на оборудване на техните автомобили.“

В допълнение, на интернет страницата на БМВ България e добавена функция за проверка на налични кампании. Всеки потребител може да използва въпросната функция, за да провери дали неговият автомобил е обект на сервизна акция.

За целта е необходимо просто да въведе уникалния VIN номер на шасито на своята машина в търсачката и системата автоматично ще покаже дали и какви сервизни акции е необходимо да бъдат извършени. В случай че съответният автомобил действително се окаже обект на сервизна акция, то собственикът му трябва да се обърне към желан BMW партньор, където ще му бъде оказано съдействие.

Адрес за проверка за налична кампания: bit.ly/2RK3b3U

Оn-line записване на час: bit.ly/3pGuZ5J





Затвори

Научете всичко! Бъдете първи!

Кликнете на бутона "Харесва ми"!